2013. július 30., kedd

11.rész - Szopj le*

 Hellouu :) Na ez a rész very exciting :D haha. Mármint elég sok dolog történik benne szerintem :D Remélem tetszeni fog, más hozzáfűzni valóm nincs csak hogy nézzetek be a másik blogomra is,fent van az első rész :D

http://sodeepinlove.blogspot.hu/


Gyorsan felöltöztem és szóltam Iannek.

-Gyereee-mondtam.

-Bocsi, csak azt akartam mondani,hogy fent van a videónk-mosolygott.

-Juuj, szuper, tényleg?-örültem meg.

-Igen. És veled akarom megnézni-mosolygott.

Bekapcsoltam a laptopomat és leültünk az ágyamra. Ian mondta,hogy mit írtam be én pedig bepötyögtem. Tátott szájjal néztem,hogy milyen jók vagyunk és amikor vége lett átöleltem. (videó)

-Ez nagyon jó-mosolyogtam.

-Igen-nézett bele a szemembe. Megfogta az államat és elmosolyodott. Ajkait a számra tapasztotta.

-B-Bocsánat, é-én csak..-nem engedtem,hogy befejezze a mondatát megcsókoltam. Leraktam a laptopot így közelebb tudtam menni. Ajkaink dominanciáért küzdöttek. Ledöntöttem az ágyra és pólója alját meghúztam ezzel jelezve,hogy leakarom róla szedni. Kicsit felült így sikerült levennem róla. Nyakát csókoltam miközben ringatóztam rajta. Pólómat lehúzta rólam és a melleim közé hajolt. Szó szerint falta őket,hatalmas szívásokat hagyott rajta. Én pedig a haját túrtam.

-Istenem Ian-csókoltam a száját hevesen.

A fenekemet markolta aztán levette rólam az adidas rövidnadrágomat is. Nyelveink játszottak egymással. Valahogy időközben az ő nadrágja is lekeveredett róla. Beleszagoltam a nyakába,mibe egész testem beleborzongott. Farkát megmarkoltam mire egy nyögés hagyta el rózsaszín kívánatos száját.

-Akarlak-simítottam végig a felsőtestét.

-Én is, babe-lihegett.

Levette a gatyáját én pedig elkezdtem újra mozogni rajta. Csiklómat elkezdte dörzsölni. Végighúztam csiklómon a farkát majd a bejáratomhoz pozicionáltam. Lassan rácsúsztam és megálltam. Kisebb volt,mint Liamé de akkor is fájt. Elkezdtem mozogni rajta,de ő többet akart. Nem érdekelt a fájdalom olyan gyorsan mozogtam amennyire csak tudtam. Ian rásegített így olyan érzés uralkodott el rajtam,hogy azt hittem,hogy a mennyországban vagyok. Ian a melleimet markolta de olyan szinten,hogy ez tuti megfog látszani. A G-pontomat érintette és éreztem,hogy már közel vagyok.

-Állj,-mondta én pedig leszálltam róla, tudtam,hogy pózt akar váltani-Guggolj fel az ágyra-mondta. Kutyapózba bedőltem neki ő pedig belém vezette magát. Nem várt egy pillanatot sem rögtön őrült ritmusban járt bennem a farka. Hatalmasakat nyögtünk mindketten. Miközben lökött a hajamat húzta én pedig a melleimet markoltam.

-Istenem,mindjárt-mondtam két nyögés között.

-Várj még egy kicsit bébi.

Teljesítettem a kérését és próbáltam visszatartani, nehezen de megpróbáltam.

-Iaaaaaaaaaannnnnn nem bírom már-sikítottam és egy hatalmasat élveztem vele együtt.

Mindketten zihálva dőltünk hátra.

-Úristen, azt hittem sose fog már megtörténni-lihegtem.

-Én is-nyomott egy csókot a számra.

-Akkor miért nem próbálkoztál?-kuncogtam.

-Nem mertem-vigyorgott.

-De barom vagy-nevettem fel.

-Köszi-mondta duzzogva.

-Jaaj, ne haragudj-mondtam.

Kezét a számra helyezte és végigcsókoltam az összes ujját. Elmosolyodott.

Felöltöztünk és mindketten más irányba mentünk. Ő nem tudom hova, de én a srácokhoz. Csak úgy kopogás és csengetés nélkül bementem. Itt már szinte otthon érzem magam.

-Sziasztok-mosolyogtam.

-Jajj de sok volt ez a három hét-ölelgetett meg Zayn. Beszippantottam férfias illatát és egy hatalmasat sóhajtottam. Bizony sok volt. Annyira hiányoztak,hogy mindenkit végigölelgettem. Csak Harry nem volt ott.
Liam csak mérgesen méregetett én pedig egy csókot nyomtam arcára.

-Ne haragudj kérlek-doromboltam bele fülébe. Liam úgy tett mintha meg sem hallotta volna, pedig tudom,hogy már nem haragszik.

Bementem a konyhába azzal a szándékkal,hogy iszok valamit,mert nagyon kiszomjaztam és megláttam Harry-t. Jókedvűen megöleltem és nyomtam egy puszit az arcára.

-És, milyen volt?-mosolygott.

-Jaj, nagyon jó volt. Már van fent egy videó,megnézed majd?-vigyorogtam.

-Még jó hogy-kacsintott.

-Reméltem is,hogy ezt mondod-mosolyogtam. Nekidőlve a mosogatógépnek álltam, Harry is mellém állt.

-Mi van köztetek Liammel?-kérdezte vigyorogva. Nem tudtam,hogy mit mondjak.

-Szexelünk néha-vigyorogtam.

-Oh, igen?És velem nem tudnál néha szexelni?-kezdte puszilgatni a nyakamat.

-Nem Harry,nem-kuncogtam.

-És az jó volt amikor megujjaztalak és kinyaltam a nedves kis puncikádat?

-Részeg voltam.

-Egyáltalán nem voltál részeg, rosszul emlékszel. Én voltam az első aki ilyen élményt nyújtott neked, emlékezz csak vissza.

Elém állt és elhúzott a mosdótól,majd ajkai rátapadtak az enyéimre.

Eltoltam magamtól.

-Na ugyan már. Tudom,hogy akarsz-markolt bele a fenekembe.

-Tévedsz-kacsintottam. Kezeit ellöktem és kimentem a srácokhoz. Beleültem Liam ölébe és a fülébe suttogtam.

-Mivel engesztelhetlek ki?-karoltam át a nyakát.

-Szopj le. MOST.

-Itt?-kuncogtam.

-Akár. Engem nem zavar.

-Gyere velem-leheltem rá az arcára.

Felálltam az öléből és magam után húztam. A srácok ránk pillantottak és elmosolyodtak ,de én nem foglalkoztam vele, kiakartam engesztelni Liamet.

-Vedd le a nadrágodat és ülj le!-parancsoltam neki és elkezdtem keresni a fiókjában óvszert-Készültél?-vigyorogtam. Nutellás óvszer. A kedvencem.

 -Tudom,hogy mi a kedvenced ne felejtsd el-kacsintott.

Számmal felhúztam az ágaskodó farkára az óvszert,majd elkezdtem nyalogatni. Puszikat nyomtam rá, végignyaltam,majd az egészet a számba vettem. Ütemesen mozgattam a fejem és közben rásegítettem a kezemmel. Liam a hajamat markolta én pedig ahogy csak tudtam kínoztam. Imádom a nyögéseit. Teljesen beindít.

-Ohoooo-hallottam a hátam mögül egy hangot. Abbahagytam a szopást és hátranéztem. Niall állt ott és vigyorgott, aztán társultak a többiek is.

-Mi is kapunk ilyet?-vigyorgott Louis.

19 megjegyzés:

  1. nagyon jóó igy tovább :))

    VálaszTörlés
  2. izgalmas rész volt <33 kövit

    VálaszTörlés
  3. Juuuuuj! Nagyon várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
  4. hmmmmmm.hmmmmm:DDD :3333 menő lett.Sies!♥

    VálaszTörlés
  5. siess nagyon jóó:))

    VálaszTörlés
  6. imádom egyre jobb :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon sies nem bírom kii:DD

    VálaszTörlés
  8. várom a kövit nagyon jóó :SS

    VálaszTörlés
  9. IMÁDOM <33 SIEES A KÖVETKEZŐVEL!!

    VálaszTörlés
  10. kedvenc blogom siess a kövivvel :DDD

    VálaszTörlés
  11. nagyon kíváncsi vagyok milesz a köviben :)))

    VálaszTörlés
  12. Te szent szar. Ian és Pam, Pam és Ian ahhhhhhh. Mik ki nem derülnek Harryvel kapcsolatban, te jó ég. Szegény gyerek látom próbálkozik nagyon.
    Kíváncsi vagyok most mi lesz, hogy Niall és a többiek meglátták Pamet és Liamet miközben akcióznak. És Louis beszólása OMG öt percig azon nevettem. :D x

    VálaszTörlés
  13. úristen. ma kezdtem el olvasni a blogodat, és egyszerűen imádom.:D minél előbb hozd a következőt.♥

    VálaszTörlés
  14. aaahw nagyon jooo

    VálaszTörlés
  15. Uhh,nagyon jó lett! Erre nagyon kivi vagyok mi lesz most! Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
  16. nagyon jó még mindig♥ kövit!

    VálaszTörlés